Jak złożyć reklamacje?
Reklamację mogą Państwo złożyć poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na stronie Reklamacje. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zamówień internetowych prosimy o kontakt drogą mailową, na adres esklep@cmb.com.pl lub pod numerem telefonu +48 607 320 886.
Jak znaleźć produkt, który Cię interesuje?
Dzięki górnemu menu strony mogą Państwo łatwo i szybko znaleźć dostępne w naszym sklepie internetowym kategorie produktów. Jeśli szukają Państwo konkretnego produktu, najbardziej przydatny będzie pasek wyszukiwania, znajdujący się na samej górze witryny, na prawo od loga firmy. Mogą także Państwo skorzystać z pomocy naszych doradców klienta na miejscu w salonie CMB Częstochowa - kontakt telefoniczny pod numerem 34/ 361 45 64 lub 34/ 361 29 61.
Jakie są dostępne rodzaje płatności?
Płatności mogą dokonać Państwo poprzez tradycyjny przelew bankowy lub płatność przy odbiorze. Wybierając tradycyjny przelew trzeba wziąć pod uwagę, że zamówienie będzie zrealizowane dopiero po zaksięgowaniu płatności na koncie CMB, co może wydłużyć czas dostawy. Za produkty zakupione w salonie stacjonarnym mogą Państwo zapłacić gotówką bądź kartą płatniczą.
Jaki jest status mojego zamówienia?
Status zamówienia złożonego na naszej platformie zakupowej można sprawdzić (po zalogowaniu się na swoim koncie) w zakładce Historia zamówień. Mogą Państwo także wysłać zapytanie na adres mailowy esklep@cmb.com.pl lub zadzwonić pod numer +48 607 320 886. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się czy zamówiony w salonie towar jest już na stanie, prosimy kierować zapytanie do doradców klienta - telefon 34/ 361 45 64 lub 34/ 361 29 61.
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Odbiór osobisty możliwy jest w salonie stacjonarnym CMB, który znajduje się w Częstochowie, pod adresem ul. Jadwigi 112. Towar można odebrać w godzinach pracy salonu, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 -18:00 oraz w sobotę w godzinach 9:00 - 15:00.
Czy wystawiana jest faktura VAT za zamówienia internetowe?
Tak, każde zamówienie złożone poprzez platformę zakupową CMB będzie rozliczane poprzez fakturę VAT.
Czy prowadzona jest sprzedaż hurtowa poprzez sklep internetowy?
Nie. Nie prowadzimy sprzedaży hurtowej przez sklep internetowy. Wszelkie pytania dotyczące naszej oferty hurtowej oraz inwestycyjnej prosimy kierować na adres mailowy hurt@cmb.com.pl.
W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki przez Przewoźnika. Warunkiem zwrotu jest wypełnienie Oświadczenia znajdującego się w zakładce Zwroty oraz zapoznanie się i spełnienie warunków określonych w Informacjach dotyczących odstąpienia od umowy. Towar do zwrotu należy wysłać odpowiednią przesyłką lub dostarczyć go osobiście na adres Salonu CMB w Częstochowie, ulica Jadwigi 112. Pełne dane kontaktowe znajdą Państwo w zakładce Kontakt.
Kiedy otrzymam zamówiony produkt?
Towar zamówiony poprzez sklep internetowy CMB jest dostarczany od 2 do 3 dni roboczych po zaksięgowaniu przekazanych środków za zamówienie. Bieżący status przesyłki można sprawdzić w zakładce Historia zamówień w zakładce konkretnego zamówienia. Mogą Państwo także wysłać zapytanie na adres mailowy esklep@cmb.com.pl lub zadzwonić pod numer +48 607 320 886. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się czy zamówiony w salonie towar jest już do odebrania, prosimy kierować zapytanie do doradców klienta - telefon 34/ 361 45 64 lub 34/ 361 29 61.
Jakie są rodzaje i koszty dostawy?
Informacje o kosztach transportu mogą uzyskać Państwo w zakładce Rodzaje i ceny dostawy.
Kiedy otrzymam dane do płatności przelewem?
Dane do płatności przelewem są przesłane do Państwa drogą mailową, po potwierdzeniu zamówienia. W przypadku braku możliwości zrealizowania zlecenia, zostaną Państwo powiadomieni o braku możliwości skompletowania zamówienia i możliwościach dalszego działania.
Jak dojechać do salonu CMB?
Salon CMB mieści się przy ul. Św. Jadwigii 112 w Częstochowie. Szczegółową mapę mogą Państwo znaleźć w zakładce Kontakt. Salon czynny jest w godzinach 9:00-18:00 od poniedziałku do piątku, oraz w soboty w godzinach 9:00-15:00.
Na fakturze jest błąd, jak go poprawić?
W przypadku błędnych danych na fakturze VAT, wystawiana jest skorygowana wersja dokumentu. Prosimy o kontakt mailowy na adres esklep@cmb.com.pl – w treści koniecznie podając numer faktury oraz nowe dane do poprawieni

Strona internetowa CMB.com.pl stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) w celu zapewnienia najwyższych standardów usługi podczas zakupów i dostosowania witryny do indywidualnych potrzeb swoich klientów. Wszystkie pliki są przechowywane na urządzeniu końcowym użytkownika. Zmian w plikach cookies można dokonać w każdym momencie w ustawieniach przeglądarki.