1. Zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni. W tym celu Konsument może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do Regulaminu.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wydrukować, wypełnić oraz podpisać, a następnie wysłać pocztą tradycyjną na adres: CMB, ul. Jadwigi 112, 42-226 Częstochowa lub przy pomocy poczty e-mail na adres esklep@cmb.com.pl.
PobierzOświadczenie o odstępstwie od umowy zawartej na odległość
3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku:
a. w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
5. Zwracane produkty muszą być kompletne. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni. Konsument powinien odesłać zwracany Produkt na adres podany przez pracownika Przedsiębiorcy.
6. Zwracany Produkt powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający jego bezpieczne dostarczenie do Sklepu.
7. Zwrot wpłaconych przez Klienta środków dokonany będzie niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
9. Dodatkowe informacje dotyczące odstąpienia od Umowy zawiera Załącznik 2 do Regulaminu.